Monday, September 6, 2010

Iklan Petronas Aidilfitri 2010


Petronas sekali lagi menerbitkan sebuah Iklan Komersial yang klasik dan menarik isi kandungannya. Babak yang sering dialami oleh setiap pasangan suami isteri pada setiap tahun. Dilema rumah mana hendak balik beraya. Kampung suami atau isteri.

Mak bapak suami dan isteri pun turut terlibat. Tapi, jalan penyelesaian dalam iklan ini sangat menarik. Korang tak taula boleh buat macam dalam iklan nie ke tak iaitu angkut rumah kedua2 mak ayah, letak depan rumah korang. Itupun kalau jutawan dan laman rumah besarla. Kalau duduk rumah flat, fikir sendirila mana nak letak.

Jom layan Iklan Raya Pertonas untuk Aidilfitri 2010



4 comments:

  1. owh..dh tgk dh iklan ni..
    nk blk alor setar kdh or jhr...
    yay!!

    ReplyDelete
  2. HOI MANA KAU DAPAT GAMBAR TU?? DIA LETAK KAT TOILET MANA AH? hahahahaha lawak gilaaa weh!

    jangan sampai tahi ko ada kat depan pintu bilik ko

    wtf man

    ReplyDelete

LinkWithin


 
Designer: PutraMalaya for PutraRocker[Dot]Blogspot[Dot]Com All Rights Reserved 2012