Sunday, May 31, 2009

Aku Sangat Sedih

Hari ini tanggal 31 Mei 2009 adalah hari terakhir aku meniti zaman rocker aka zaman paling best bagi semua makhluk-makhluk di muka bumi ini.mak aih..merapu betol. Sebenarnya aku akan menamatkan zaman bujang aku..mak aih..merapu lagi..harap maaf..aku belom dinner lagi laaa...wakakaakaka...dan sebenarnya zaman belasan tahun aku sebagai putrarocker malaya akan berakhir tepat pukol 12 tengah malam ini hari...agak sedeh di situ...muahuha...pada malam ini waktu ini ketika ini dini hari aku juga akan menamatkan tinta aku sebagai blogger blogspot yang tak hot pon macam clay pot kat mid valley tue...heheh.mak ai dah lame tak gi mid valley..rindu siot..buat sahabat-sahabatku yang berjiwa blogger..teruskan usaha anda membebel sambil membuahkan fikiran anda dan jangan la hampa semua lupa dekat aku noe...ingat-ingatlah orang yang tersayang korang ni...wakaakakaka..peace...see you all in paradise..insya4JJI.takbir!

4 comments:

  1. SeLaMaT HaRi TuWe NaQiy!!!!!!!!!!!hahaha..bak kate ko,agak songal di situ..XD..

    Ibn Mas’ud berkata, Rasulullah SAW bersabda bermaksud: “Siapakah Mukmin utama? Jawab Nabi SAW: Yang terbaik budi akhlaknya. Dan Mukmin yang manakah yang terkaya? Jawab baginda: Yang banyak ingat mati, dan baik pula persediaannya.”

    ReplyDelete
  2. aiyoyo awat mau sedih lak.tak dpt hadiah kot ^_^

    ReplyDelete
  3. hahhaa mang suke merapu ye kamo..hahah ;p

    ReplyDelete
  4. selamat dtg ke dunia puluh-puluh yee..hehhehe ;)

    ReplyDelete

LinkWithin


 
Designer: PutraMalaya for PutraRocker[Dot]Blogspot[Dot]Com All Rights Reserved 2012